fbpx

Shopping cart

Close

No products in the cart.

Productadvies

Ik wil graag advies voordat ik een product aanschaf.

Huidexpert Elize staat te allen tijde voor je klaar om je te adviseren over de voor jouw huid juiste producten of het gebruik. Je kunt je vraag stellen via ons contactformulier. We streven ernaar je nog dezelfde dag of in elk geval binnen 48 uur te antwoorden.

Je kunt ook terecht bij onze salons voor een nog persoonlijker advies. Klik hier voor alle informatie van Salon Elize.

Algemene informatie

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

Retourneren

Kan ik mijn product retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan webshop.salonelize.nl geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je ons een e-mail sturen met het verzoek tot ontvangen van retoursinstructies.

Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

  1. Hygiëne producten zoals bijvoorbeeld okselpads kunnen bij een geopende verpakking niet worden geaccepteerd.
  2. Producten mogen niet getest zijn, er vindt tevens geen acceptatie plaats bij vlekken of viezigheid op het product.
  3. Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij).
  4. Het product dient binnen 14 dagen na bezorging retour te worden gezonden.

Indien het product niet voldoet, vindt er geen acceptatie plaats. Het retour zenden van webshop.salonelize.nl naar het afleveradres komen voor rekening van de koper. Afhankelijk van het product worden de retourkosten bekend gemaakt. Na de ontvangst van het bedrag wordt het product retour gezonden.

Wat is het retourneeradres?

Retour Webshop Salon Elize
Molenkamp 19, 8326 DK Sint-Jansklooster

Ten aller tijde eerst contact opnemen via het contactformulier met de klantenservice!

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.

Kosten voor het retourneren?

Kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

Online betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij webshop.salonelize.nl?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal met de bankomgeving van jouw keuze.

Is mijn betaling veilig?

Ja, je betaling is veilig. Je betalingen worden verwerkt via Mollie en de Rabobank.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal betalingen zijn door Mollie volledig geïntegreerd in de webwinkel van webshop.salonelize.nl

Zijn er kosten voor een online betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Verzending

Wat zijn de kosten voor verzending?

Verzending bij webshop.salonelize.nl is bij besteding van € 75,- gratis. Onder dit bedrag vragen wij hier een kleine bijdrage extra voor.

Hoe lang duurt de verzending?

Je bestelling wordt vaak dezelfde of de volgende werkdag verzonden, tenzij anders aangegeven!

Wie bezorgd mijn bestelling?

Standaard PostNL. Grote artikelen worden via een koerier verzonden, mocht je vragen hebben over het transport dan vernemen wij graag van je.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces bij PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heb je je order na 3 werkdagen nog niet ontvangen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?

Als je gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 8 werkdagen. Wanneer je product niet op voorraad en ook niet in bestelling is moet je rekening houden met een extra levertijd van 14 werkdagen.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op webshop@salonelize.nl

Heb je een andere vraag, of wil je op maat advies over een product?

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar webshop@salonelize.nl Wij beantwoorden elke vraag binnen 48 uur!

Back to Top